قالیشویی توحید

قالیشویی توحید در تهران

قالیشویی توحید

قالیشویی توحید در تهران

کارخانه قالیشویی توحید با مدیریت آقای فرامرز بخشی از سال 1361 در تهران ، در زمینه شست و شو فرش و خدمات رفوگری فرش و ریشه زنی فرش شروع به فعالیت کرده است.

کارخانه قالیشویی توحید با مساحت 4500 متر واقع در جاده ورامین می باشد، همچنین دارای سالن های شست شوی فرش به مساحت 450 متر می باشد، این کارخانه دارای دستگاه اتوماتیک و سنتی، سالن خشک کن، مسقف، مجهز به جت فن جهت خشک کردن فرش به وسیله باد، سالن مجزا جهت بسته بندی، ردیف کردن فرش ها و کاور فرش های شسته شده می باشد.

این کارخانه مجهز به گرمخانه گازی دیجیتال جهت خشک کردن فرش ها استفاده می شود، این بدین معناست که در فصول سرد سال تمامی فرش ها در گرمخانه گازی خشک می شوند.

کارخانه قالیشویی و رفوگری توحید دارای تعداد زیادی پرسنل در بخش های مختلف از قبیل شست و شوی فرش، رفوگری فرش، در بخش اداری کارخانه می باشند تا از این طریق به بهبود ارائه کیفیت خدمات بتوان کمک کرد. در این قالیشویی امکان جمع آوری فرش ها دو نوبت صبح و عصر به صورت مجزا وجود دارد. تمامی فرش ها در زمان تحویل به صورت لول شده جهت جلوگیری از چروک، شکستن فرش ها و تمامی فرش ها جهت رعایت نظافت بهداشت به همراه کاور تحویل داده می شود.

در این کارخانه سالن های مجزا جهت ارائه خدمات رفوگری فرش در نظر گرفته شده است.
کارشناسان متخصص در بخش های ریشه زنی فرش های ابریشم و فرش مصنوعی، رفع پارگی فرش ها و ... را انجام می دهند.
کیفیت را از کارخانه ما بخواهید ، همیشه کیفیت گران نیست، کارشناسان ما بهترین کیفیت را برای انجام امور شما در نظر گرفته اند فقط کافی ست با ما تماس بگیرید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آشنایی با ابزار و وسایل رفوگری - بخش سوم
قیچی (تصویر 8): قیچی مورد استفاده در رفو دو نوع می باشد:
قیچی معمولی یا صاف: که تیغه ها و بازوهای این نوع قیچی در یک امتداد قرار داشته و برای بریدن شیرازه و کوتاه کردن ریشه ها به کار می رود و در مواردی نوک تیغه ها به سمت بالا انحنا داشته و برای ظریف کاری و قطع کردن نخ های اضافی سطح قالی و سرنخ زنی به کار می رود. 
قیچی پرداخت: در این قیچی بازوها حدود سه سانتی متراز تیغه ها بالاتر بوده و رفوگر می تواند با تسلط به پرداخت مورد نظر برای انجام کار رفو بپردازد. 

قالیشویی توحید , قالیشویی در بلوار فردوس


انبردست یا دم باریک : در واقع بیشتر از دم باریک استفاده می شود و از آن برای فرو بردن و بیرون کشیدن سوزن در مراحل مختلف استفاده می شود. 
سوزن شیرازه: که برای شیرازه دوزی در قالی مورد استفاده قرار می گیرد.
تخته شیب دار: بریا نصب کردن قسمت پاره فرش و محکم و صاف کردن سوراخ قالی.
موم: که برای کشیدن بر روی تار و پود تار تابیده استفاده می شود تا تاب تار خوابیده و به راحتی وارد قال شود.
انگشتانه: انگشتانه برای سهولت کار رفوگران وآسیب ندیدن انگشتان دست از آن استفاده می شود. 
درفش: برای بیرون آوردن یا داخل نمودن تار، پود و پرز قالی
میخ کش: برای درآوردن میخ از قالی تخته و کارگاه و یا از تخته شیب دار.



مطالب مرتبط :



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی